Připoj se na Poraď.cz a poraď svým kamarádum, kteří mají nějaký problém.

Podívej se, jaké mají tvoji kamarádi problémy, nech si poradit od kamárádů a sdílej svoje zkušenosti a znalosti!

Začínáme

Problém byl přidán k návodu Jak reklamovat spotřební zboží

reklamace

jana (neregistrovaný uživatel)
jana
V roce 2012 jsem zakoupila v obchodě značkové plavky Manon.
Byla jsem loni na dovolené v Turecku u moře.
Tam jsem je použivala celou dobu - cca 12 dní. Na konce mého pobytu jsem zjistila, že látka se natahuje, v některých místech se vytvořila tzv. - síťovina. Po návratu z dovolené jsem plavky odložila. Letos, tj. v r. 2013 jedu na dovolenou a tak jsem si vzpomněla na plavky - tak jsem je reklamovala.
Bylo mi odpovězeno, že síťovina je způsobena mým nesprávným zacházením - tudíž reklamace nebyla uznána. Jelikož s tím nesouhlasím, neboť jsem je pokaždém použití vyprala. Já se domnívám, že to bylo způsobeno slanou vodou u moře a tudíž tyto plavky nebyly kvalitní. Ale přece plavky slouží na koupaní nebo snad na opalování se na zahradě. Proto mám dotaz, jak mám dále postupovat.
(Plavky jsou v záruční lhůtě). A pokud mi mají sloužit plavky jeden rok - tak to si zrovna mohu koupit levněji u větnamců /a mám nové každý rok/ a nemusím kupovat ve značkové prodejně.
Neregistrovaný uživatel - registrací získáte mnoho výhod 20.07.2013 10:49
Odpovědi
Seřadit podle: Data / Oblíbenosti
Poraď mu!
Vložit odkaz x
Anonym:   Toto jméno bude použito zároveň jako Vaše přezdívka.

Návody, rady, problémy, odborníci